2012. március 7., szerda

Káin: Gore-gore girls inc interjú


Sziasztok!

Anno írtam már nektek a kis projektünkről a barátnőmmel, haladgatunk vele újra vannak képek most stúdió körülmények között is amik frissülnek pár naponta , mert még nem az összes van kész, igazából amit kirakok egy link mert csináltak velünk hivatalosabb interjút! :) Nagyon örülök neki bár meg lett negyedelve és ki lett cenzúrázva pl az a rész amikor megkérdezik támogatjuk-e az erőszak bárminemű formáját én azzal kezdtem igen :D aztán kifejtettem mit és hogyan XDD.




Gondolkodtam lehet az eredeti válaszokat ki kéne raknom ide de akkor meg flémer cikk lenne vagy valaki aki csinálta velünk az interjút támadásnak venné, így jóbaba maradok és kirakok egy linkek! :) Remélhetőleg tovább terjedünk mint a Pestis vagy valami gusztustalan nyavalya és valaki csinál majd velünk egy kendőzetlen interjút is :D.


CIKK A TATTOOMÁNIÁN

Amúgy további hírek: ismét van a fejünkben 2 megvalósítandó sorozat ami Húsvét táján fog kikerülni és a kisfilm ami bár nem kapcsolódik a nagyhoz elkezdett rendeződni , megvannak nagyjából a statiszták is, lesznek csöcsök (nem a miénk) :D . Van egy törpénk aki annyira nem törpe de kezdetnek nem rossz (149 cm). Szóval haladtunk! :))) A képeket Odor Enikő készítette.

6 megjegyzés:

Ezeket is ajánljuk: